Hallå Där!
Ingrid Lidbäck, Group Marketing Manager, det är tredje gången ni är med som huvudpartner. Hur viktig är mötesplatsen för er?
Denna konferens är ett bra forum för representanter från alla aktörer i värdekedjan för livsmedelsförpackningar Vi får möjlighet att träffa många olika deltagare samt fånga nyheter och trender under en dag med presentationer som täcker ett brett spektrum.
Vilka förväntningar har du inför årets PACK POINT NORDIC?
Mycket interaktion med kunder, varumärkesägare och andra samarbetspartners - både befintliga och förhoppningsvis många nya kontakter.
Vad kommer ni att fokusera på att visa upp?
Vi kommer givetvis visa exempel på bredden av vad hela ÅR Packaging-gruppen kan erbjuda, med allt från kartong- och flexibla förpackningslösningar till tråg och bägare för food-on-the-go. Också lyfter vi fram några av våra senaste innovationer inom produktdifferentiering och miljötänk.
Se mer om eventet Artikeln är en del av vårt tema om PACK POINT NORDIC 2018.