23948sdkhjf

Succé för Pack & Emballage

En nöjd projektledare för Pack & Emballage, Susanne Hallencreutz, kunde summera in totalt 7 471 besökare på årets branschmässa. – Mässan har satt sig och förpackningsbranschen har äntligen fått en mötesplats i Stockholm. Vi är helt överväldigade av det stora intresset som i år inneburit en ökning med 160 procent i antalet besökare, säger Susanne Hallencreutz. Susanne Hallencreutz gladdes åt den stora besökarskaran på Pack & Emballage.
Som Packmarknaden redan kunde konstatera första dagen var det ett stort

intresse för årets Pack & Emballage. Första dagen var det 3 114

besökare som registrerade sig för mässan och andra dagen blev ännu

bättre med 4 357 besökare. Då är de besökare som registrerat sig för

Tekniska Mässan, men som passade på att besöka Pack & Emballage

inte inräknade.

Lika nöjda som arrangörerna var utställarna.

– Det har varit över förväntan. Idag har vi haft fullt i montern och vi

har fått flera konkreta förfrågningar. Våra kunder har vi bjudit in

till imorgon så då lär det inte bli färre, sa Pernilla Jusilla på JD

Stenqvist redan den första dagen.

Susanne Hallencreutz konstaterar också att Frukostmöten, LearnShops och

Paneldebatter som arrangerades i samarbete med Packmarknaden blev

mycket välbesökta och uppskattade.

– Samarbetet med branschens ledande tidning Packmarknaden har gett

innehållet på mässan en kvalitetsstämpel som med säkerhet har bidragit

till det fina resultatet. Vi tackar gänget på Packmarknaden och ser

fram emot fortsatt samarbete inför nästa år, säger Susanne Hallencreutz.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.047