Succé för Pack & Emballage
En nöjd projektledare för Pack & Emballage, Susanne Hallencreutz, kunde summera in totalt 7 471 besökare på årets branschmässa. – Mässan har satt sig och förpackningsbranschen har äntligen fått en mötesplats i Stockholm. Vi är helt överväldigade av det stora intresset som i år inneburit en ökning med 160 procent i antalet besökare, säger Susanne Hallencreutz. Susanne Hallencreutz gladdes åt den stora besökarskaran på Pack & Emballage.
intresse för årets Pack & Emballage. Första dagen var det 3 114
besökare som registrerade sig för mässan och andra dagen blev ännu
bättre med 4 357 besökare. Då är de besökare som registrerat sig för
Tekniska Mässan, men som passade på att besöka Pack & Emballage
inte inräknade.
Lika nöjda som arrangörerna var utställarna.
– Det har varit över förväntan. Idag har vi haft fullt i montern och vi
har fått flera konkreta förfrågningar. Våra kunder har vi bjudit in
till imorgon så då lär det inte bli färre, sa Pernilla Jusilla på JD
Stenqvist redan den första dagen.
Susanne Hallencreutz konstaterar också att Frukostmöten, LearnShops och
Paneldebatter som arrangerades i samarbete med Packmarknaden blev
mycket välbesökta och uppskattade.
– Samarbetet med branschens ledande tidning Packmarknaden har gett
innehållet på mässan en kvalitetsstämpel som med säkerhet har bidragit
till det fina resultatet. Vi tackar gänget på Packmarknaden och ser
fram emot fortsatt samarbete inför nästa år, säger Susanne Hallencreutz.