Varumärkesstrategier: Etiketter spelar viktig roll
På dagens konkurrensutsatta marknad är etiketter ett kraftfullt verktyg för varumärkesstrategin och kan påverka konsumentens uppfattning, driva köpbeslut och skapa kundlojalitet.
![](https://image.nordjyske.dk/users/nordjyske/images/122074766.jpg?t%5Bstrip%5D=true&t%5Bcrop%5D%5Bwidth%5D=6565&t%5Bcrop%5D%5Bheight%5D=4377&t%5Bcrop%5D%5Bx%5D=0&t%5Bcrop%5D%5By%5D=0&t%5Bresize%5D%5Bwidth%5D=660&t%5Bresize%5D%5Bheight%5D=440&accessToken=f7f728ca98a416ca67cbe10e4b4deeed9954ad79532b71df2d39b6cd44b3513e)
Stardirect, ett ”no-label”-koncept föt hållbar dekorationsteknik, här i applikationsfasen. Foto: All4Labels
All4Labels Group är ett av världens ledande etikettföretag med huvudkontor i Hamburg, Tyskland, och med 55 anläggningar världen över, inklusive dedikerade produktionssiter i Danmark. All4Labels lösningar inkluderar etiketter, sleeves och flexibel förpackning. Den nordiska verksamheten har cirka 160 anställda och produktionsanläggningar i Stevnstrup...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration