23948sdkhjf

"On the road again"

Interroll drar ut på vägarna igen för att inspirera såväl befintliga som nya kunder. Företaget har döpt sin road show till ”Truckloads of Inspiration". Med en trailer kuskar dom land och riken runt fram till oktober. 40 presentationer räknar dom att hinna med runt om i Europa.

Efter mer än ett år av inställda mässor på grund av COVID-19-pandemin tar sig Interroll ut till sina kunder i Europa för att åter träffas personligen - på plats och i en säker miljö.

– Vi ser fram emot att träffa partners och kunder och att delta i utbyten kring inspiration och innovation och de mycket positiva framtidsutsikterna för vår bransch. Som en beprövad partner vill vi fortsätta samtala om hur vi gemensamt kan driva utvecklingen av materialhantering och låta globala små och medelstora företag komma till tals, säger Jens Karolyi, Interroll Senior Vice President Corporate Marketing & People Development.

Turnén omfattar destinationer i Spanien, Italien, Frankrike, Tyskland, Danmark, Finland, Sverige, Schweiz, Österrike, Luxemburg och Nederländerna. Förutom specifika kundevenemang som stöds av Interrolls lokala försäljningsenheter, inkluderar roadshowen även offentliga stopp samt ett antal universitetsbesök där

Interroll kommer att presentera sig som en attraktiv arbetsgivare för unga talanger. Med en utbyggbar mässtrailer som täcker 80 kvadratmeter golvyta har Interrolls mässlastbil några imponerande funktioner.

– Insidan bjuder på en spännande och uppslukande multimediashow och interaktiva element samt en sofistikerad produktutställning, förklarar Elena Palmigiani, Interroll Manager Brand Experience.

– Ett brett utbud av inspirerande innehållspaket finns tillgängliga för att interagera med kunder inom deras specifika intresseområden. Till detta kommer också ett uppblåsbart tält som täcker cirka 120 kvadratmeter för ett nätverks- och cateringområde där det finns möjlighet att samtala vidare med intresserade besökare.  

Tyngdpunkten ligger på hälsa och säkerhet såväl som miljön, och ett dedikerat hygienkoncept finns på plats. Detta omfattar QR-koder för in- och utcheckning, avdelare som säkerställer social distansering, handdesinfektion, feberkontroll och snabbtester för COVID19.

Trailern dras av en Mercedes-Benz Actros 5-lastbil med en miljövänlig hybridmotor.

Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.109