23948sdkhjf

Vinnande ledarstrategier – recept för framgång

Grafiska Företagen sätter fokus på ledarskap i en omvälvande förändringstid där digitaliseringen skapar helt nya förutsättningar för grafisk industri. Boka in Grafisk Dag den 11 maj i Stockholm.
Grafisk Dag är Grafiska Företagens årliga konferens som hjälper trckare att göra bättre affärer. Här erbjuds inspiration och kunskap som ska löna sig. Årets Grafisk Dag tar sikte på ledarskap i tider av förändring. Vilka krav kommer digitaliseringen att ställa på mig som ledare? Hur hittar man en vinnande ledarstrategi när verkligheten förändras så snabbt? Hur ser framgångsrecepten ut?

– På Grafisk Dag får man möjlighet att träffa några av branschens hetaste personer. De delar med sig av sina viktigaste insikter för att hantera förändring. Missa inte den här unika chansen att delta på branschens viktigaste inspirationsdag, hälsar Maria Wikström, Kommunikationschef. Grafiska Företagen.

Konferensen hålls på SF Sergel vid Hötorget i Stockholm. Lyssna till bl a Annica Axelsson, CEO på Ineko Brand Factory som berättar om utmaningen att få två företagskulturer att bli en och Sara Öhrvall, digital strateg, som delger sina insikter och lärdomar om ledarskap i digital transformation.

Dagen modereras av Lydia Capolicchio, journalist och kommunikationsexpert. Mer information om dagen och anmälan finns på grafiska.se/grafiskdag.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.062