23948sdkhjf

Scanpack & BVD bjuder på trendseminarium

En förpackning är så mycket mer än skydd, logistik och funktionalitet. Eller rättare sagt, har potentialen att vara så mycket mer.
För många varumärken är förpackningen det absolut viktigaste kommunikationsverktyget. Nya trender skapar nya möjligheter som bara väntar på att utforskas och användas.

Talar gör Diana Uppman, VD och omvärldsanalytiker, som har arbetat med omvärldsanalys i 15 år. Hon har vana att ta trender från det allmänna som sker till att bli nya produkter och tjänster inom olika verksamheter. För det har hon vunnit priser, som till exempel Årets Trendagent. Sedan 2011 är hon verksam som VD och partner för designbyrån BVD.



Frukostseminariets andre talaren Joacim Nordberg arbetar som strateg. Under drygt 15 år har han arbetat med varumärkes- och designstrategiska frågor i skilda sammanhang. Joacim arbetar med att ge strategisk riktning utifrån varumärke, kundinsikter och övriga marknadsförhållanden för kunder som exempelvis Apotek Hjärtat, IKEA, Volvo, Continental Bakeries och Granngården.

När: 26 februari kl kl. 8.00–9.00

Var: Svenska Mässan Göteborg

Antalet platser är begränsat. Anmälan senast 21 februari till pernilla.sandberg@svenskamassan.se
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.063