Visutech på roadshow
Visutech Digital Academy sparkar igång hösten med ett Smart Event under temat Selling Edge. – Konsten att tänka tvärt om är en ovärderlig källa till vinster och nya kunskaper. Försäljning handlar om att förstå köp. Att alltid utgå från kundens perspektiv är ett viktigt instrument när det kommer till kundrelationer, säger Erik Brijker, från Performance and more, som har engagerats av Visutech Digital Academy.
Visutech Digital Academy bjuder in till ett viktigt seminarium koncentrerat på prestation under press. Erik Brijker, vägledare under seminariet, kommer från Performance and more, en internationell träningsbyrå specialiserad på prestation under press. Erik har lång erfarenhet från grafisk bransch så väl internationellt som inom landets gränser.Dagen kommer att gå i beteendevetenskapens tecken med koncentration på interaktionen mellan människor. Värdefulla tips och råd om tillvägagångssätt för att möta kunder på deras egna villkor kommer att varvas med exempel från egna kundrelationer.Visutech Digital Academy drar ut på roadshow i september.– Vi kommer att visa på vinsterna för deltagarna och dess verksamhet när man tränar upp sin förmåga i att tänka just tvärt om i relationen till sina kunder, säger Ann Klingnäs, Visutech Digital.Exempel på ämnen som tas upp på Smart Event är:• Kunder gillar att köpa• Skapa ett försprång till dina konkurrenter• Mål och medel för att nå dit Vidare kommer David Fridman, Visutech Digital, att lämna en rapport från HP med utgångspunkt från följande frågor:• Vad händer i Norden, Europa och världen?• Vilka trender styr framtiden?• Varför tjänar vissa pengar och andra inte? Visutech Digital Academy kommer att besöka Stockholm, Göteborg och Malmö på följande platser och tider:.Malmö 22/908:30 - 12:00Lokal: HP Göteborg 23/908:30 - 12:00Lokal: Visutech Stockholm 24/908:30 - 12:00Lokal: Summit, Hitechbuilding