23948sdkhjf

Ny servicechef hos Heidelberg

Alexander Michel – en av de drivande krafterna bakom flera av Heidelbergs koncept för Systemservice – har utsetts till ny chef för Systemservice i Norden och Baltikum. Den nya servicechefen har stor erfarenhet av utveckling och optimering av servicekoncept i olika länder.
Det är en stark profil inom serviceområdet som utsetts till ny chef för
Systemservice hos Heidelberg Nordic/Baltics – och som börjar sitt nya
arbete den 1 december 2008.Trettiofemårige Alexander Michel
hämtas till regionen Nordic/Baltic från Heidelbergs tyska huvudkontor,
där han medverkat vid introduktionen av servicekoncept som
Systemservice 36+ – ett heltäckande servicepaket som garanterar
trettiosex månaders bekymmersfrihet och som ingår i köpet av
Heidelbergutrustning.Den nya servicechefen för Nordic/Baltic
för med sig erfarenhet av att optimera Heidelbergs
systemserviceerbjudanden och avtal i en rad olika länder.Alexander
Michel får ansvar för att utveckla, genomföra och marknadsföra nya
System- service-erbjudanden i regionen Nordic/Baltic. Han framhåller
ett viktigt framtida fokusområde för Heidelbergs serviceerbjudanden –
nämligen fokuseringen på individuellt anpassade serviceavtal som passar
varje tryckeris behov och budget – Heidelberg Partner Program.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.047