23948sdkhjf

Glöm inte Emballage...

Just nu går väl de flesta i interpacktankar och förväntan, men glöm inte att det här året rymmer ytterligare en europeisk storutställning, Emballage 2002 i Paris den 18 till 22 november. Över 2.700 företag kommer att vara på plats för visa vad man har ett erbjuda för 115.000 besökare. Mot slutet av förra året var redan 90 procent av ytan bokad.
Unikt för Emballage är att man delar upp utställarna i olika sektorer, vilket gör det mycket lättare för besökarna att organisera sitt besök. Uppdelningen består av Aktivitet (förpackningar och behållare, förpackningsmaskiner, tryck osv) och av Prioriterad marknad (livsmedel, flytande produkter, kosmetika/hälsa osv). Dessutom finns en speciell zon för lyxförpackningar och för etiketter.
För andra gången går IPA, en livsmedelsberedningsmässa samtidigt med Emballage. Denna utställning drar 1.200 utställare och runt 60.000 besökare.
För första gången har det varit möjligt att registrera sig som utställare direkt via nätet (www.emballage2002.com) och denna möjlighet har enligt arrangörerna varit en framgång. En tredjedel av alla företag har utnyttjat möjligheten att sköta bokningarna via nätet.
Kommentera en artikel
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.094