23948sdkhjf

Svag konsumtion spiller över på etikettproducent

Etikett- och förpackningsleverantören Nilörngruppen har haft en tuff period med svag efterfrågan på kläder, stora lager i värdekedjan och en IT-attack.
Det skriver Affärsvärlden som ser att det finns tecken på svag återhämtning efter årets andra kvartal.

Nilörngruppen uppges ha haft ett par år med varierande utveckling. Pandemiåret 2020 blev svagt följt av två rekordår 2021-2022.

Enligt tidningen drevs dock en del av tillväxten av lageruppbyggnad i tillverknings- och återförsäljarleden.
När ränt...
Vill du få åtkomst till allt?
Prova 30 dagar för 0 kr.
Inga bindningstider eller kortuppgifter krävs.
Prova nu
Köp en prenumeration
Utforska våra prenumerationslösningar och välj den som passar dina behov.
Välj din prenumeration
Utvalda artiklar

Nyhetsbrev

Sänd till en kollega

0.078